15/05-10

Jag har haft fullt upp... neej nu ljög jag. Eller jag har väl haft rätt mycket för mig..
Det är bara fyra dagar kvar innan jag och nana lämnar övik, på onsdag åker vi ner till sundsvall eftersom på torsdag så sätter vi oss rätt tidigt på tåget ner till den stora huvudstaden. Där kommer vi att tillbringa helgen och bara tussa omkring. Möjligtvis träffa lite folk (det är väl oundvikligt när man är i en stad?;P). Överväger att höra av mig till min morbror, har dock inte träffat honom sen jag var en tvärhand hög. Så vi ser väl om jag tar mig för det och vågar ;P

Igår blev det krogen, det var faktiskt rätt roligt. Träffa lite folk, göra bort sig på dansgolvet, kliva i lite glas och även klibba fast i golvet en aning.
OCH på allt det så var det ännu en 30+are som försökte ragga(?!) på mig.. han tyckte jag var så vacker eller något. Varför är det bara dom? jag fattar verkligen inte.

Mamma är föresten ute och ränner igen. Hon har varit borta hela långa dagen och micke också dessutom, dom är dock inte på samma ställe. Men jag är ändå ensam. :p Och nana jobbar så jag är verkligen heelt ensam med tre hundar..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0