10/05-10

första dagen på skolan avklarad, phew! det var inte lika hemskt som jag trodde att det skulle bli.
Nåväl, så brukar det alltid vara right? man förväntar sig att det ska vara det läskigaste man någonsin varit med om, som något som är taget från en skräckfilm eller så... men det slutar alltid med att det faktiskt inte är hemskt.
det ska väl vara så kanske.
Det känns udda eftersom de flesta är ett antal år äldre än mig. Jag menar, dom klasser jag gått i annars har ju alltid varit lika gamla eller ett år äldre.

Jag har känt mig väldigt ensam dom senaste dagarna, möjligtvis eftersom min mor har tagit alla hundar och farit till gotland så jag är alldeles ensam hemma. Eller där ljög jag, jag har ju faktiskt haft en hund hemma... och anna.
Men nu imorse kom min systers karl och hämtade den enda hunden jag hade och skulle ta hand om honom tills jag kom hem från skolan. Och jag kom hem för tre(?) timmar sedan och jag har fortfarande inte fått tillbaka honom >_<
Men dom kommer väl förbi när syster har slutat skolan :)

Det är väl nog kanske inte därför jag känner mig galet ensam, det är väl egentligen andra anledningar. Och ja, jag är lite gnällig idag. Jag är trött eftersom jag inte kunde somna inatt förren typ halv 2 - 2, vilket inte passade mig så överdrivet bra eftersom jag skulle upp halv åtta. Så jag är lite halv trött just nu om jag ska vara ärlig, överväger att lägga mig på soffan och blunda ett tag. Vilket inte är en bra idé egentligen eftersom då kommer det bli samma visa inatt. Men det är så oemotståndligt när den lockar på mig sådär.
Jag ska kolla om jag kan motstå frestelsen att lägga mig ner eller om jag ska ge efter. haha.

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0