05/05-10

Yey! nu har jag äntligen tagit mig för och gjort om den...lite iallafall. det blir väl mer sedan när jag hittar en bättre dator eller så.
Jag orkar inte riktigt engagera mig för tillfället.  Jag ska väl ta mig för och göra en ny header också, men som sagt så krävs en bättre dator än denna för det.

Som sagt så hade jag over all en riktigt bra helg. Den enda kritiken (;P) är väl att jag inte gillar när folk blir/låter arga.. och det är ett släktdrag tror jag att låta arg/bli arg när man är stressad. Haha, men det är sån skit man får ta.

Jag åkte in till stan idag, på en information till en utbildning inom "service yrket". Och se där! jag blir studerande igen på måndag. Jag som inte ville plugga på ett tag eftersom jag är så skolless..  Nåväl, det kommer bli jäklarns skönt att göra något på dagarna istället för att bara sitta hemma.
Det gör dock lite ont i hjärtat att sitta vid skolbänken hela sommaren. It's gotta be a first time for everything.

Det är inte alls länge tills jag och nana åker bort nu :) ojojoj! Det är ju rakt imorgon exakt två veckor! wii!
Visserligen blir vi ju inte borta så länge men ändå. Det kommer bli mys <3

Imorgon har jag fullt upp hela dagen nästan. Tvätta, ut med hundar, fara och handla (hahahaha låter som att jag bor ensam! xD).. handla blir ju förstås inte fören mamma har kommit hem.

Jag har haft en konstig känsla i magen hela dagen, som att något är fel eller något kommer att bli fel. Jag vet inte riktigt vad det är, eller vad det skulle kunna vara. Men det är något.. och oftast så brukar min känsla i magen vara rätt exakt och rätt.. så vi ser väl vad som händer.

Nu ska karin nog sussa.. galet trött!

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0