So fathers be good to your daughters...

jag orkar inte ens bry mig om stavningen.. ;P John Mayer - Daughters

Jag har blivit dundersjuk, det konstiga är att man brukar ju känna sig lite halvklen några dagar innan. Men nej då, här kör vi på direkt. Jag fullkomligt hatar att vara sjuk, kan inte ens identifiera om jag kommer bli magsjuk eller om det helt enkelt är en vanlig förkylning. För jag mår illa men samtidigt så har jag så där irriterande ont i halsen, men längre upp mot näsan (som åtminstonde jag har i början av en förkylning). Och jag har värk i hela kroppen, min hud känns som ett stort blåmärke, huvudvärk och jag är fruktansvärt känslig. Tidigare idag började jag nästan gråta av att radion spelade en låt som jag kände igen... slå den ni ;P

Och mamma skulle vara ledig imorgon men nu åkte hon på att jobba ändå, så jag måste alltså ta hand om hundarna imorgon. Det är verkligen inte kul när man bara känner att man inte har någon ork alls och vill ligga undan gömd under täcket. Men det är smällar man får ta när man börjar bli vuxen och ska ta ansvar right? ;)

haha upptäckte precis att det tillochmed gör ont att klia sig!

(ja jag tycker VÄLDIGT synd om mig själv när jag är sjuk, men det är bara för att jag hatar det så j*vla mycket)

åh föresten! för att skriva om något annat, min lilla thomas tog sitt första steg igår! Dom växer upp så fort.. :P


nu ska jag krypa ner i min säng och lyssna på musik. <3

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0