Oh no, here comes that sun again..

Tre fantastiska män har fångat mitt hjärta nu, Michael Bublé, Ben Harper och John Mayer.

Cause you are not alone, I'm always there with you and we'll get lost together. - Michael Bublé, Lost

You put my happi in my -ness. - Ben Harper, Walk away

Who says I can't be free, from all of the things that I used to be. - John Mayer, Who says


Jag har fyndat ett rätt snyggt skärp på kappahl, för 25 kronor tyckte jag att det var värt faktiskt. Och jag har köpt den mest fantastiska klänningen på Gina, jag är överdrivet förälskad i den. Jag lär bo i den klänningen i sommar.
och hårfärg blev inhandlat också, viktiga saker.. När tillochmed pierre upptäcker att jag har utväxt så får man ju lite ångest.
Ah! fyndade en bh också, fast jag blev lite sur. Jag var tvungen att betala 135-något för den och dagen efter så hittar jag SAMMA bh men annan storlek för 49.50!

Kattis slog mig föresten inte för att jag kidnappade hennes dator ;) hon sa bara att den var så långsam att det nästan var pinsamt att låna ut den men att jag fick låna den hur mycket som helst :P WHOOP!

Nu tror jag att jag ska vara lite tantig och lägga mig och lösa korsord en stund innan jag går och duschar..

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0