30/03-10

Nu har jag kläckt idéen som legat och ruvat ett tag nu.
Jag vill jobba utomlands, inte i turkiet eller något sånt där. Utan Island skulle jag verkligen vilja jobba i ett litet tag.
Norge också, om norge nu kan räknas som utomlands.
Jag skrev upp mig på en sida där man söker jobb inom norden, men inte sitt hemland. Och det är som ett sommarjobb, eller periodsjobb. Verkar skitbra. Man kunde kryssa i om man ville att dom skulle fixa boende åt en och sådär. Men jag har inga förväntningar, tror inte jag kommer att få något jobb kan jag ju säga.
Och jag har sökt ett jobb i Norge också.
Ska fortsätta leta imorgon.

Mamma utbrast nyss: "Men du kan ju inte flytta utomlands! Inte själv!". But I will, om jag blir erbjuden ett jobb så far jag dit och jobbar ett tag. man lever bara en gång, people. Jag vill se lite annat än sverige, jag skulle ge mycket för att få fara och jobba på Island, förstå!

Men vi ser väl vad som händer, troligtvis så blir det väl så att jag stannar i sverige och börjar jobba på ica...eller? ;P
haha. jag vet inte vad jag svamlar i.
anyways.. time will tell..

Over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja du vet vad storasyster tycker: KLART du ska fara!! Utan att blinka! Vilken upplevelse! Men å andra sidan är väl inte Ica illa heller! Bara att söka på så du får något jobb!

Kram

2010-04-03 @ 13:07:11
URL: http://labradorliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0