24/03-10

jag har en sån där dag då livet känns rätt bra ändå, att jag inte har något att klaga på överhuvudtaget.
Men såklart har jag det ;)

Igår var jag på skolan, för att avsluta och kunna gå vidare i mitt liv. och dessutom få mitt betyg som jag bara ska ha 100 poäng ifrån att jag ska ha alla poäng.
Men icke sa nicke, varför ska jag få det så enkelt. En kurs på 200 poäng hade läraren ifråga inte gett mig något betyg, och en kurs som var på 100 poäng hade jag inte heller fått något betyg i. WTF! jag har gjort alla uppgifter.
nåväl, syon skulle gå och prata med dom och skicka betyget på posten..
så vi ser väl vad som händer.

nu ska jag och min käre moder gå ut och gå med två av hundarna :)

tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0