22/03-10

whosh, var ett tag sedan jag skrev, brukar få klagomål när jag inte har skrivit på ett tag.

Jag har sovit borta från torsdag till söndag så jag har lite anledning till varför jag inte skrivit.
Var och myste med film hos anna hela helgen.
Än hur super mysigt det var så var det rätt skönt att komma hem och börja med rutinerna igen. Börja gå ut med kitty och sådär.

Jag har officiellt kommit under 90 gränsen nu föresten! (vikt alltså) lite härligt det är då! :D
innan sommaren är slut ska jag vara nere under 80 och innan nästa sommar så ska jag vara under 70! om allt går som jag vill. Så länge jag kommer under 80 så är jag nog rätt nöjd.

systeryster kommer nog nästa helg, hur mysigt är inte det?! ^^

har inte så mycket att berätta egentligen.. så jag ger mig.

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Fannybanty

hej :) va duktig du är med vikten, blir peppad när jag ser att det går så bra för dig. tack för inspirationen eller vad de nu heter, du vet vad jag menar;) du får höra av dig om du ska till Dorris någon helg, så kanske jag far också så vi kan träffas. Ha de bra. PUSS

2010-03-26 @ 14:20:04
URL: http://thomasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0