15/03-10

Första morgonen jag vaknade utan att vara hel tät i näsan! Yes!

Och John Mayer har karvat ett hål i mitt hjärta och har satt sig mitt i, och planerar att sitta där ett bra tag. Han är helt fantastisk. Jag avgudar tror jag.
Så alltså så är han den enda för tillfället på min spellista :P haha. jag tjatar mycket om min musik, jag vet. Men det blir lätt så eftersom när jag sitter vid datorn så kommer spotify upp.

Ska ut och gå en lång sväng ikväll. Härligt, har inte blivit av på många dagar nu eftersom jag har inte känt att det är så kul att gå i världens uppförsbackar när man är förkyld. Så det blir skönt att ta sig ut igen.

Jag har börjat fundera såklart på vad jag vill utbilda mig inom/jobba inom.. Jag har kläckt idéen att jag vill praktisera på ett konditori, eftersom jag vill se om det är något för mig. Men jag är väldigt delad alltså, för om jag inser att jag vill jobba inom det så måste jag flytta ner till göteborg eller skåne för att utbilda mig. Och grejen är den att jag inte känner att jag vill flytta så långt hemifrån. Om det skulle vart umeå så skulle det inte vart så farligt, eftersom det är inte så pass långt hem då. Men göteborg? hur ofta skulle jag kunna åka hem då? en gång per år? Nej, jag känner inte att jag vill. Sedan att jag bara har ett par människor där som jag känner. Jag orkar inte starta om helt och hållet. Usch.
Men samtidigt så pratade jag med Kattis och hon tyckte att jag har ju ingenting som binder fast mig här hemma. Nej visserligen inte, men jag fullkomligt HATAR att lära känna folk. Nog otroligt att jag lyckades här..
Så hjälp mig? Vad tycker ni?

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0