13/03-10

var som sagt ut igår, rätt kul var det faktiskt. Träffade olsson <3 :)

Jag lyckades av ren tur få en cider av en kille xD det var lite lustigt om jag får säga det själv, jag går fram till olsson när han står vid bardisken och ska beställa och jag tänkte krama lite på honom sådär. En kille brevid honom frågar om jag är hans tjej men olsson svarar något i stil med att jag bara är en bra tjejkompis. Och så frågar killen ifråga om jag vill ha något o.O det enda vettiga jag fick ur mig var "bjuder du så" :P and he did!

Senare var det två killar som började prata med mig och anna. Usch, killen som pratade med mig (vi räknade ut att han var antingen 88:a eller 87:a alltså två eller tre år äldre än mig) tyckte att jag var "för ung" för honom. oO
Och han drog ut mig på dansgolvet. och klagade HELA tiden på att jag var så stel. Tror han inte att jag är medveten om det eller?
Så jag tackade min lyckliga stjärna när anna dyker upp och räddar mig ur denna horribla situation jag hamnat i.

jag kom hem runt halv tre - tre och somnade ganska direkt. Klockan tio i sex ringer olsson och frågar om jag vill komma ut och surra lite (han bor bara någon gata ifrån mig, alltså inte så långt), såklart så pallrar jag mig upp efter bara tre timmars sömn och går ut och träffar honom. Står och surrar ett tag och sådär.

Sedan gick jag hem för att tillbringa hela dagen med att ta hand om hundarna, jag gjorde en ananaspaj(efterätt) och viltskavsgryta till middag som mor hjälpte mig med och övervakade att allt gick rätt till.
Har fått för mig att nu är det dags att jag ska lära mig laga mat ;P
Ah! innan det så gick jag och anna till Konsum och köpte godis :P höhö.

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0