12/03-10

Nu sitter jag hemma hos anna och är snygg som fan. anna också förstås.. ;)
Ut på harrys senare. Även fast jag är lite halv "sjuk". Snorig och hosta fortfarande. Men ingen fara ;P
Men det är sånt man får ta. Jag har lovat folket att ta det lugnt iaf. så jag måste väl det ;)
För att vara lite som...kissie? vilken bloggare det nu är som skriver sin utstyrsel var eeeviga dag.
en klänning från gina tricot, leggings från åhlens, svarta skor från wedins och halsband med stjärna från ur&penn.
Nej nu ska jag underhålla anna med liitee....dans? neeej, jag dansar inte :D men sång kan hon få. för att jag är snäll :p

Over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Fanny

om du skriver dagens outfit så måste du ju lägga ut en bild också så man får se hur goodlooking du är ;)

2010-03-14 @ 11:10:19
URL: http://thomasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0