10/03-10

Tjolahopp! jag mår betydligt bättre idag, ingen värk eller så. Bara en mild huvudvärk efter att ha gått och småhostat hela dagen. Ytterst lite ont i halsen för tillfället, men rethosta. Så ni slipper klagonissen ikväll :)

Fast det suger lite att jag inte kan följa med till dorotea i helgen och träffa karrå och leah, det skulle varit mys. Men jag vill inte smitta den lilla tösen.

Jag funderar på att åka till stan imorgon eftersom det är min enda "lediga dag" från hundarna den här veckan :) Mamma är ledig.
Måste bara få tag på banana :P jag hade ju faktiskt lovat henne en kaffe på waynes.

Hans fyller snart år, han fyller tjugo. Så jag behöver lite tips på hyss som man kan göra för att fira ?!

nåväl, greys börjar snart så jag ska gå ner och vara social ett tag innan det börjar :)

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0