09/03-10

sjukdomen sprider sig sakta i min kropp... eller?:P haha poetiskt värre!

Jag mår ärligt talat lite bättre idag, värken är inte i hela kroppen längre, den har lokaliserat sig till benen och nacken (vilket jag har haft sådan fantastisk tur att få huvudvärk av).
och halsonta börjar migrera neråt, fast då har jag istället en j*vla slemklump i "böjen" upp till näsan alltså, OMÖJLIG att få bort alltså.
Men jag hittade min nässpray igårkväll innan jag la mig, thank god.

Det är faktiskt helt otroligt vad jobbigt det är när man är sjuk och måste göra något, eftersom jag tar hand om hundarna så blir det ju lite spring ut och in genom dörren, och det är verkligen en plåga varje gång jag ska förflytta mig från punkt A till punkt B och TILLBAKA till punkt A.

Min hud känns föresten fortfarande som ett blåmärke. Det gör fortfarande ohärdligt ont att klia sig. och jag råkade stöta i nageln lite försiktigt i fjärrkontrollen idag och det gjorde så ont att jag nästan började gråta xD
Rakt av pinsamt..

Nåväl nog från klagonissen ikväll..

Over 'nd out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0