05/03-10

Just nu har jag kidnappat systers dator, vet inte om jag får men hon får väl ge mig stryk sen eller något :)

Sov hos henne inatt, och har varit ut med hennes hundar för ett tag sedan.
Just nu sitter jag och väntar på att bussen ska gå och då ska jag åka hem en liten sväng och sen så sätter jag mig på bussen igen och åker in till stan och träffar min anna <3

Rolig händelse: Jag och kattis var ute och gick för någon kväll sedan, och då gick vi min vanliga sväng som tar ungefär en timme att gå (mycket härlig sväng). I den svängen så går man en stund i skogen på ett elljusspår, det är ett skejtspår och ett spår där dom åker skidor. och den "vägen" är upplyst, men så finns det även en gångväg som inte är upplyst (snacka orättvist). Iallafall så är jag galet mörkrädd så vi gick där man skejtar med skidorna då. så vi gick inte ens i spåret, men iallafall så åker det förbi en gubbe som börjar skälla på oss för att vi går på skidspåret, han var rätt feg och hade inte så mycket att säga så han fortsatte åka, kattis började gå över till gångstigen och jag hann börja gå över också (och bara det var ingen lek, det var djuupt och jag har mycket korta ben) och då kommer en tant och börjar skälla på oss. och hon såg inte oss och vi såg inte henne men hon skällde och tyckte att "vi skulle visa respekt för våra med människor" och att det "fanns så fina gångstigar för oss". Ja men gör att dom är upplyst också så går vi kanske på dom?! och sen det faktum att ingen åker på den där skejtbanan som vi gick på utan de tar av sig skidorna och GÅR där dessutom.

Oj, nu måste jag kila

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tack så mycket för all hjälp! Mycket uppskattat och jag vet inte hur jag hade löst en del saker utan dig! PUSS

2010-03-06 @ 21:11:44
URL: http://labradorliv.blogg.se/
Postat av: fannybanty ;)

Heej vännen!

Vilken dum gubbe och gumma måste jag säga. Jag är också grymt mörkrädd så .. DOM BORDE LYSA UPP BÄTTRE.

har samma problem här..

Hur är det med dig? Saknar dig. Skulle vara kul om vi kunde träffas något. Känns som en evighet sedan.

Ha det bra Puss

2010-03-07 @ 17:00:54
URL: http://thomasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0