01/03-10

jag ska väl lära mig att skriva lite bättre här, nu har det ju verkligen varit periodvis..

Livet känns lite krånligt och jobbigt för tillfället. Jag kan inte sätta fingret på det, men just nu känns det lite..meningslöst. Jag är ganska säker på att det inte finns något att göra, eller att jag inte gör något på dagarna.
Skickade nyss in en ansökan till Kvantum. Jag har ju sagt i flera år att jag ska jobba på ica så ;)

Det här är andra dagen som jag är hemma sedan jag kom hem till övik. Så jag säger emot mig själv lite där ;) att jag inte gör något på dagarna. Men ni förstår väl att jag menar att jag inte har något jobb / går skola, eller? ;P

Var ut på krogen i fredags, var roligare gången innan. Men det var helt okej den här gången också. :) Finns inte så mycket att säga om det, hände inget speciellt så. I lördags så var anna ute och körde johans bil så jag åkte med. Det råkade bli lite sent, jag kom hem precis efter fyra. Det blev en massa strul och sådär. Jag vet inte ens om det ordnade sig.

Det bästa som händer den här veckan är att grey's har seriestart på onsdag! YES! gud så jag har väntat. Jag gillar inte riktigt det där att man måste vänta, jag har en fruktansvärd brist på tålamod.

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0