29/06-10

Jag känner egentligen inte att jag har något vettigt alls att säga.

Mor och jag kanske åker iväg till Dorotea inte den här helgen men helgen efter det, det kommer bli myspys om det blir så :)

Jag har blivit satt på (som alla andra i min klass) att bestämma vilka dagar i juli jag ska vara ledig. Jag har ingen aning vilka dagar jag vill vara lediga. Så hjälp mig? Jag tänkte vara ledig runt veckan där åselemarknaden är, eftersom det brukar vara rätt fint väder då.
Och så tänkte jag vara ledig efter den 21a om fanny är hemma i umeå för då tänkte jag åka upp några dagar och umgås och pussas på henne och thomas, ansou kan möjligtvis få en puss också ;P
Om hon är ledig något vill säga. Jag tänkte försöka ta mig för och ringa till tanten något och kolla om hon svarar ^^

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0