18/06-10

klockan är runt 20 över 4 på morgonen.
sitter mmed en rätt så nyfödd valp i famnen som gör att jag får super ont i hjärtat.
dom var tvungen att fara upp och snitta för att få ut henne, och så vitt jag fattat det så lyckades dom slita lös navelsträngen på henne så hon fick ett hål rakt in i magen. De sydde väl igen det... nu har hon super ont i varje fall.
Hon skriker och gråter och jag gråter i frustation över att jag inte kan göra något för att hon ska må bättre.
Hon har inte ätit något...alls.
jag blir mer och mer övertygad om att hon inte klarar sig till imorgon natt. Hon är utmattad, jag är utmattad..

Jag döpte henne iaf till ehra, ni får klaga om det behagar er, jag tyckte då det var mysigt.
Överlever hon så SKa hon heta det ;o

Gör så hon överlever..?!

blir nog ingen skola för mig imorgon i varje fall..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0