16/06-10

Usch, jag har ont i hjärtat av någon anledning. Har haft det några dar, en klump i magen men nu har det vandrat upp till hjärtat. Det känns jobbigt, och nu har jag helt och hållet tappat lusten att gå på utbildningen. Idag kändes det verkligen som att jag inte ville göra något, jag ville stanna kvar i sängen resten av dagen (och nej det hade inte att göra med att jag var trött, för det var jag faktiskt inte).
Men samtidigt är det skönt att ha något som motiverar mig att kliva upp på morgonen.
Ska jag aldrig slippa detta? dom där dagarna då man bara vill krypa ihop i ett hörn och dö?
Jag vet, jag vet.. livet ska vara jämnjävligt, alla har dåliga dagar m.m.. Men när dom där dåliga dagarna tar så hårt på hjärtat att man verkligen känner att "kommer det en dålig dag till så.."?
Och ja, om jag har någon kär familjemedlem som läser detta och blir super orolig, ta det lugnt... den känslan går alltid över mellan gångerna. ;)

Föresten så fyller mamma år idag :) Grattis! tjugonde året irad du fyller 25, det är speciellt! ;)

Kitty håller på att valpa, förhoppningsvis så går det bra för henne utan mig i huset <3 Hon såg jätte frustrerad ut när jag kom ut från mitt rum imorse, stackars hjärtat. Jag var ju tvungen att pussa på henne lite innan jag åkte till skolan.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0