05/06-10

Jag börjar känna mig trött och utmattad. Jag vet, jag vet.. jag jobbar inte varje dag och oj så bortskämd jag är!
Men jag kan väl bli känslomässigt utmattad för det, eller?
Det är det jag känner iallafall.

Jag har börjat drömma en massa jobbiga saker. Lite lustiga är dom, men ändå gör det lite ont i hjärtat.
Jag avskyr att drömma, antingen så vill man inte vakna, utan man vill bara stanna där eller så vill man bara vakna, och när man väl vaknar så mår man inte så överdrivet kalas bra..

Annars så.. har det egentligen inte hänt något, jag kände bara att jag var tvungen att få klaga lite, det är ju trots allt MIN blogg. Ni kan välja om ni får läsa eller inte, right? ;)

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0