01/06-10

Sitter på skolan, även idag...

Jag börjar trivas i den här "klassen".. och självklart när jag äntligen börjar trivas så ska ju alla hoppa av. Hur schysst är det på en skala? :P

Jag har börjat känna mig så där äckligt ensam igen, fan så jobbigt det är. Att man även fast man är omgiven av hur många människor som helst så känner man hela tiden att man inte passar in.. det är ju fan skit jobbigt ju!
crapo!

aaanyways.. jag och anna hade skit roligt igår, om någon faktiskt skulle veta hur vi är på riktigt så skulle vi verkligen bli outcasts xD Så det tänker jag inte berätta:P
Men eftersom anna är pojk-tokig och smittar av sig på mig så blir ju jag självklart också det, och igårkväll när hon skulle skjutsa hem mig så var det en kille som körde i filen brevid oss, och han körde förbi oss och anna slänger ur sig "den där killen såg rätt söt ut", jag tvingade henne att gasa lite så vi skulle hamna brevid honom... i samma veva som han märker att vi gasar så börjar han också öka farten. Ju mer vi gasar desto mer panik ser det ut som han får, och tillslut när vi börjar närma oss så kollar han bak och börjar le.. antagligen för att han insåg att det var två tjejer? i do not know, minen var iallafall oslagbar! :p

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0