29/07-10

Det här är kalas roligt, jag har drömt mardrömmar flera nätter irad. Jag som avskyr att drömma mardrömmar.
Det kanske blir bättre till helgen, då jag kan sova lungt.
Jag tror det har och göra med att jag är så spänd och nervös och orolig över att jag ska fara. Just nu kämpar jag med att ens våga, ge mig en spark i röven? Det kommer ju bli skit roligt.
Vet ni vad dagens oro är? Det är när jag kommer till flygplatsen i dublin, då ska värdmamman hämta mig, tänk om hon inte gillar mig? Tänk om orden fastnar? Eller tänk om jag är som en duracellkanin och kan inte hålla tyst, och hon gillar mig inte därför?
Sedan när vi kommer hem så kommer ju inte värdpappan vara där, när han kommer hem, hur ska jag bete mig då? Tänk om inte han gillar mig? Och det är ju trots allt han som jag haft mest kontakt med?
Tänk om jag inte får fram några engelska ord?
Kan någon snälla lugna ner mig? Jag avskyr att ha en massa oro.

Dessutom kommer jag vara utan anna i två veckor, hon åker runt den 3:e september. Hoppas det blir bra för henne iaf :)

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0