27/07-10

Jag har börjat sova konstigt, det är nog för att jag ska fara och det är garanterat att jag faktiskt ska fara.
Jag har svårt att somna, men när jag väl sover är jag däckad. MEN när jag vaknar är jag inte det minsta utvilad.
Så jag går runt och är trött hela tiden, och på allt det så är jag ju tvungen att kliva upp tidigt på mornarna också.
Fan åh!
Den enda gången jag kan känna mig utvilad är på helgerna, dock inte ens då oftast eftersom jag har haft saker för mig varje helg och dom nästkommande helgerna kommer att vara fullspäckade också.
Det är faktiskt jobbigt. Det kommer bli skönt att sluta skolan den 6:e, dvs. nästa fredag. Jag kan inte längta mer om jag ska vara ärlig.
Mamma verkade dock bli lite halv grinig över att jag sa att jag skulle sluta då, hon tyckte att jag skulle sluta typ dagen innan jag far, tror inte det va..

Jag har av en slump hittat en riktigt rolig serie faktiskt, 10 orsaker att hata dig, det fula är att jag äääälskar filmen, men visste inte att det fanns en serie. Så nu nördar jag den.. är dock bara på 8:e avsnittet på säsong 1. Det går lite segt eftersom jag kollar över internet, alltså på megavideo, och där får man bara titta 71 minuter och sen vänta en timme och sen 71 minuter igen... and so on.

Ska jag starta en ny blogg när jag far eller ska jag vara kvar på den här?

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag tycker att du ska vara kvar på denna blogg, du får väl göra outfiten lite med "irländsk", det är så lätt när jag kan adressen i huvet! :D

Puss

2010-07-28 @ 04:40:17
URL: http://www.kattisojonas.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0