26/07-10

Flygbiljetten är bokad och betald. Dvs. det kommer verkligen hända.
Jag har passet, EU-kort och hela faderuttan, men liksförbannat är det så mycket kvar att fixa.
Jag måste gå på arbetsförmedlingen, prata med dom om massor av saker, jag måste packa, måste köpa regnkläder, måste köpa rakhyvlar, tamponger, tandborste, tandkräm, schampoo, duschcremé, måste kolla hur mycket övervikt kostar... det tar aldrig slut. Efter denna gång kommer jag aldrig i hela mitt liv fara utomlands igen. nej duu... det är ju bara en massa krångel.

Jag ska sluta skolan den 6:e augusti. Det låter bra va? yupyup ^^

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Hasse =D

Haha inte visste ja att de kostar extra om man är tjock? ;D (ta inte illa upp!)

2010-07-27 @ 22:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0