21/07-10

Igår var det exakt en månad kvar innan jag åker iväg, kanske dags att boka flygbiljetten?
Idag är det exakt två månader kvar innan jag fyller 20, hur mycket suger det inte att jag får premiär gå på boa?

Jag börjar känna stressen krypa, jag har börjat få svårt att sova, få svårt att koncentrera mig.
Ska det vara såhär i en månad?

Jag drömde dessutom världens mardröm inatt, vilket jag alltid gör när jag är stressad. Jag vaknade i fullkomlig stress, och dessutom hade jag inte tid att borsta igenom håret imorse så jag går runt med världens knut på bakhuvudet, så jag antar att jag har snurrat på huvudet en hel del inatt.


Jag körde storstädning förra veckan, gud så härligt det är att ha ett rent rum. Men det är sjukt tråkigt att städa, åtminstonde sitt eget rum. Att städa resten av huset har jag inte så mycket emot, men mitt eget rum... usch!

nä hörni, nu ska jag jobba.

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Fanny

nej inte jag heller trodde det, blev typ skiträdd då jag såg den där saken.

Den var ju dessutom skitstor :D

2010-07-21 @ 10:27:43
URL: http://thomasmamma.blogg.se/
Postat av: Linn

Städ är inte okej. Var likadant när jag bodde hemma, kunde städa resten av huset, men inte mitt eget rum. Där tog det stopp. Nu då jag har en hel lägenhet som är min faller det lite... ehe. Jag minns inte ens sist jag hade välstädat. Urk!

2010-07-22 @ 20:52:51
URL: http://linnnbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0