17/07-10

Igår blev en rätt lyckad kväll. Eftersom anna fyllde år i tisdags så drog vi ut på krogen en sväng.
Jag visste btw inte att folk far på krogen på sommarn? :o
Men det gör dom i varje fall. Det märkte vi ju.
Det var jag, anna och belli som for ut, det roligaste var att vi cyklade från gullänget till stan. Inte särskilt långt, men det kändes en aning udda att cykla till krogen. Men vafan, det funkade ju så.

Vi träffade Emma där, uscha mig vad jag kan sakna henne på "skolan". Inte snällt alltså!
Måste fara och hälsa på bruden i veckan, hon har ju flyttat till lägenhet ^^

Sedan tog vi cyklarna och drog vidare... till ås xD haha.
Till Erik, han har ju som flyttat till lägenhet, så jag var ju tvungen att kolla in den.
Vi kom hem till anna efter sex, och banne mig jag var inte ens trött..

sista utekvällen innan jag far?

trevlig kväll iaf, även fast anna fick en smäll på näsan och blev knuffad på, och emma blev nerknuffad. Endel personer ska inte vara på dansgolv..(de som knuffades alltså)

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0