17/07-10 ... igen

Mest bara för att jag fick fasligt tråkigt.


Jag börjar nog slå mig själv på fingrarna snart, har av någon anledning lyssnat på rihanna heeeela dagen.

Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie



Jag har insett att det är dags för mig att tuffa till mig lite, sluta vara sån mes. Sluta vara den som är för snäll för mitt eget bästa och halvt dör om någon är arg eller besviken på mig. Emma har tagit på sig ansvaret för att lära mig vara lite mer bitchig, thanks hun!
Det roliga är att det känns som att hon kan rakt av lyckas med det.


Nana ringde när hon slutade och vi började prata, jag insåg att jag har en oplanerad helg tills jag far. Om någon vill boka upp mig då så är det dags ;) haha.

Nästa helg: kanske ölkväll med grabbarna? små surrat om det iaf.
helgen efter det: FRII SOM EN FÅGEL!
efter det: stor-kalas, om ni inte kommer så slår jag er!
efter det: fira den lilla saken i östersund som också fyller 20 i år

och sen är det slut på helger!

det är få helger, jag börjar nästan hyperventilera när jag inser hur kort tid det är kvar nu.. och hur... hur ska jag hinna allt? träffa alla? jag kommer ju vara borta ett år?
är det möjligt att få hemlängtan INNAN man åkt?
Jag avskyr att vänta, det får mig alltid att tveka om det verkligen är smart att fara. Men klart jag ska! jag skulle ju ångra det bittert om jag inte skulle.

nej nu ska jag sluta snacka blajj..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0