13/07-10

Oh gosh! förlåt, har haft alldeles för fullt upp för att ens sätta mig ner och försöka skriva något.

Vi kan börja med irland, jag ska då åka den 20e augusti. Förra veckan så ville min värdpappa att jag skulle komma 24e juli istället. stressad kan man ju säga!
Jag menar jag ville ju inte neka dom, för jag ville ju inte tappa familjen. Så jag ilade iväg och skulle fixa passet och allting.
Sedan så fick jag ett mail där han skrev och sa att jag inte behövde komma utan deras nuvarandre kunde faktiskt stanna till 20 augusti. Thank you jesus!
Så nu sitter jag här, göralös tills den 20e augusti. Anyways.
Familjen är helt underbar. Jag tycker om både mamman och pappan, och jag hoppas att jag tycker om barnen också. Det lär bli en aning jobbigt om jag inte tycker om dom. Men det lär jag väl göra.
Dom bor då 40 minuter ifrån dublin, så det går både buss och tåg därifrån. Vilket känns rätt bra. För man vill ju passa på att se hela köret när man är där.

  (den här är till dig fanny ;) det kommer flera.. haha )

Nu ska jag bara njuta av solen så länge den varar. Och jag har återväckt en kärlek hos mig. BADA! gode gud så mysigt det är.
Så det lär bli mycket sånt också.it's aaaawesome!

         over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jättekul att se bilder i bloggen ;)

Och gud va söt hon är.. ett riktigt charmtroll.

Hur länge är du i Dorro?

2010-07-14 @ 20:10:53
URL: http://thomasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0