05/07-10

Jag har nog hittat den sötaste familjen på jorden att fara och aupaira hos..
Jag satt och pratade med pappan i familjen idag och så helt plötsligt frågar han om jag känner anna, och jag svarade såklart ja och han frågade hur det gick för henne. Jag skrev att hon hade börjat prata med en familj som var ca 40 minuter från Dublin och så skrev han att han blev glad för min skull att jag skulle ha någon hemifrån och att hon skulle få sova hos oss någon helg och vi skulle fixa så att vi kunde träffas varje helg och sådär.
Så länge jag är glad och nöjd ungefär ;o

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du får kul där gumman, kommer säkert bli en jätterolig upplevelse.

Kram på dig

2010-07-08 @ 19:01:44
URL: http://thomasmamma.blogg.se/
Postat av: Hasse =D

Awesomeness! =D

2010-07-11 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0