01/07-10

För någon dag sedan så gjorde jag en profil på aupairworld.net bara lite för kul sådär.
Dagen efter fick jag ett mail på fb där det var en karl som sa att han och hans familj var intresserad av att ha mig som deras nästa aupair, jag svarar såklart ja!
Jag inser att dom bor i Irland och jag har aldrig varit nära på att svimma, men då jag fick hans mail alltså..
Jag har pratat en heldel med honom, lite grann med hans fru. Mailat lite med deras förra aupair som också är från sverige, och hon sa att man inte kunde hamna hos en bättre familj, och jag menar hur bra känns det inte att hon säger så?

Så det finns en möjlighet att jag åker iväg till Irland den tjugonde augusti. Snabba ryck, vetni ;)
Det gör lite ont i hjärtat att lämna alla, men jag är ung, har inget som binder upp mig i sverige och jag vill se världen, och sen blir det ju bara roligare om jag hamnar i en bra familj!

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0