10/01-10

Mycket har hänt sen sist jag skrev, jag vet, det var ett tag sedan. Inte för att någon läser typ?!

Iaf, singel igen, det var fruktansvärt jobbigt, fruktansvärt. (jag ska dö som ungmö, och ha tusen katter och jobba på ica hela mitt liv så det så)
Men det är ju sånt man kommer över.

Jag har tillbringat så gott som hela min tid med anna sedan dess, bra stöd, mycket bra vän.
Vi ska försöka masa oss upp till umeå någon dag sådär och hälsa på fanny/gå på bio och sådär. Det känns mys, har inte träffat fanny sedan i somras. Vi tänkte åka upp för... ett tag sedan, jag vet inte kanske en vecka sedan. För annas bror skulle upp dit över dan och så, men då skulle fanny till dorotea så då sket det sig. Well, det är smällar man får ta, right? ;)

Jag har sån stor lust att åka till dorotea eller till östersund. Det är tungt när man är arbetslös och fattig :o
neeej du, nu ska jag in på ams.se och kolla jobb.

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag tycker absolut du ska masa dig till Östersund...vilken dag som helst...

2010-01-19 @ 22:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0