27/02-10

Nu måste jag väl.. uppdatera eftersom min kära syster vill det ;p allt för att göra henne nöjd, eller :P
Jag kom hem för någon dag sedan, mycket skönt. Även fast det har varit mysigt att vara hemifrån. 
Jag har sovit hemma en natt sen jag kom hem (förlåt mamma!)
Igårnatt sov jag hos kattis, eftersom hennes kära sambo inte behagar att vara hemma på veckorna ;) och igår så var jag ut med anna och gänget så jag sov hos anna inatt. och nu håller jag på att baka till annas mamma, haha.
och jag lär inte resa på ett bra tag på närmaste tiden. det är skönt att vara hemma. Men det kommer troligtvis gå över om någon vecka sådär ;P
Jag har dessutom redan leah abstinens, det är lite jobbigt hur en sån liten person kan växa på ens hjärta sådär.
karrå ringde tidigare och berättade att hon tänker göra min stackars lilla oskyldiga systerdotter fåfäng. hon hade köpt en spegel. så nu kommer hon ju ligga och kolla på sig själv hela dagarna. haha :D
Dessutom har jag börjat vakna och är jätte tät i näsan. jag fattar inte, för jag är inte det minsta förkyld. det är lite lagomt jobbigt.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0