17/02-10

mamma ringde och sa att jag hade fått ett brev av arbetsförmedlingen, att jag ska infinna mig där den 25:e.
Det känns lite halvdrygt, men det är sånt man får ta ;)

Jag börjar få in känslan av att vara moster, usch vad jag börjar älska den där lilla tösen. Så där på riktigt.
Hon är nog den goaste i helaste hela världen. men då har hon en go mamma också :)

Jag trivs här, mycket ^^

jag åker troligtvis hem antingen på söndag eller måndag, vi får se. men det är skönt att vara här och slippa det mesta och bara njuta av att kunna se min syster och min farbror varje dag.  För vad jag än säger så saknar jag dom så att det gör ont, rätt ofta. Ibland önskar jag att vi inte hade flyttat, eller att jag hade stannat kvar.

Men det gör ingenting :) det blir ju bara mysigare när jag träffar dom, när jag hinner sakna dom en massa.

over 'nd out


Kommentarer
Postat av: Karrå

Uppdatera, uppdatera, uppatera haaaallå?!! nu har jag läst detta inlägg 5 gånger =P

2010-02-26 @ 23:15:47
URL: http://leahliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0