12/02-10

neeej men då behagade vi att gå upp 2.5 kilo bara för att jag var så nöjd över mina stackars 8 kilo...
sen det faktum att det inte syns ALLS på min kropp att jag har gått ner stör mig lite lagomt sådär.

Men jag var faktiskt ut och gick idag, en timme ungefär. i VÄRLDENS backar oO det är ett bra ställe att bo på om man vill få upp sin kondis alltså.. daamn.
Men det är härligt när man har varit ute och gått, man får en känsla av att man har gjort något med sitt liv.. även fast det är fruktansvärt innan man väl har tagit sig ut. Jag har nog hittat en ny favorit "rutt" att gå. Den var jätte mysig, men nog inget jag kommer ge mig ut på själv. Så gott som hela "rutten" var i skoog. jag gillar inte skogen >_< (konstigt med tanke på att det var MYCKET skog i lavsjön.. så gott som bara skog). Nåväl..

Åker till dorotea på söndag, lämnar övik en stund.. skönt att komma bort en stund, träffa allihopa och mysa med systeryster.
måste börja packa för den delen oO

Nej nu är det banne mig dags för mig att sova.

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0