07/02-10

Jag har gått ner 8 kilo.. jaag håller på att klia ihjäl mig, min hårbotten kliar så jag håller på att bli tokig.. jag är fruktansvärt sugen på att åka iväg till både dorotea och östersund... och jag är galet trött.

att jag har gått ner överhuvudtaget är ett mysterium för mig, jag förstår inte alls alltså.

jag har snart kliat sönder min hårbotten bara för att jag har inte mitt vanliga shampoo, alltså så måste jag använda mammas som jag inte riktigt tål verkar det som.... så det kliar så jag AURGH!

och jag vill verkligen verkligen veeerkligen åka till dorotea och östersund, men jag måste för det första ta hand om hundarna hela nästa vecka och sen har jag inte alls råd att åka någonstans.. det är jobbigt.

och mitt vanliga musiktips: shindown går på repeat på min spellista just nu. så gott som alla deras låtar. Men några exceptionellt(stavning?) bra låtar är.. Call me, .45 och Second chance. Fruktansvärt bra låtar!

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0