well..

Idag vaknade jag, bestämde mig för att "idag ska bli en bra dag".
Jag tänker ALDRIG bestämma mig för något sådant igen.. aldrig.. fyfan.

Det här är vad som hände idag:



Trevlig grabb va?
och sen det bästa av allt.. haha jag såg en bild på honom, och jesus! för att inte dra till med för fula ord så kan jag säga att han har ingenting att säga till om...

ärligt talat känns det där som något man sysslade med för 7-8 år sedan..
Det är inte vettigt att vara över 20 och bete sig som att man är en bitter 13åring.. Jag vidhåller mitt påstående att svenskar är otrevliga..

Kommentarer
Postat av: Lucke

Var med och tävla om en snygg t-shirt från tshirtstore i min blogg om du känner för det :P

2010-12-09 @ 21:29:06
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0