vafan..

nu börjar det väl bli lite väl.. tredje uppdateringen idag?
Nåväl, det kan väl vara kul det också.. hah.

Barnen ligger och sover och dom slocknade som små ljus mina små hjärtan <3

Dualtach FÖRSÖKTE bråka lite med mig om att gå och lägga sig typ en timme innan läggdags och ba
"jag vill inte sova"
"du måste sova"
"jag tänker inte sova. JAG SKA TILL DANIEL"
"du får fara till daniel när hans mamma ringer din mamma"
"jag tänker inte sova ikväll!"
"slutar du inte  bete dig sådär nu så stänger jag av tvn"
han blev tyst. halvtimme senare var det samma visa igen.

När det väl var läggdags så gav jag honom en kopp varm mjölk, vi gick upp och jag läste saga för honom och han somnade..
så mycket för att inte sova inatt liksom..

Klockan är tio och jag lär väl gå och lägga mig snart, ska upp åtta med barnen imorgon och sen ska jag in till stan när tara har vaknat.
Det värsta är att såna här stunder känner jag att jag skulle kunna klara av att ha barn.. jag skulle kunna vara en singelmamma till och med. Men om vi ska vara allvarliga så är det ju faktiskt bara dom bra stunderna jag känner så.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0