tisdag...

nuuu är det 17 dagar kvar innan julafton, och jag börjar känna julpirret infinna sig i min mage.
Jag måste in till stan igen i helgen och köpa resten av julklapparna så är jag klar.
jag insåg att jag visst inte hade bara två, jag har ju rakt tre kvar. Nåväl, tre är väl inte så farligt.

Jag sitter i soffan med Erin slappandes brevid mig .. med en flaska i munnen och ena handen i håret.. ungefär som vanligt alltså.
Och vi sitter och kollar på irländskt barnprogram. Jag förstår inte mycket av det... har jag turen att dom säger typ duktig pojke, snart, nu, ner eller liknande så förstår jag typ lite grann men.. nä det händer inte ofta..

Jag tänkte.. eftersom jag inte har något vettigt att säga så tänker jag lägga upp mina favoritbilder på snorungarna mina.. :D
Dvs. dom ena dom inte är suddiga...

Saorlaith:





Erin:





Dualtach har jag inte hunnit inte få några bilder på typ...

Jag vet att vissa av bilderna faktiskt ÄR suddiga. Men dom är barn.. och det är en mobilkamera på de flesta av bilderna så liksom..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0