tisdag...

Jag startar datorn och inser till min förskräckelse att jag inte skrivit här på två dagar. Ve.och.fasa! haha
Allvarligt så tror jag inte att det är någon som dör av det, jag skriver faktiskt här mest för mig själv. Det är rätt kul att läsa tillbaka och minnas sånt där man skulle glömt bort direkt annars.

Igår sa Tara att jag är fast här, jag får inte fara hem. Både Dualtach och Erin är fäst vid mig (två av tre tycker jag är bra gjort) .
Barnen ska klippas imorgon, förutom erin som aldrig fått sitt hår klippt. haha
Saorlaith har för tillfället en inbakad fläta och luggen uppsatt i en tofs för att hennes lugg stör henne så sjukligt. Och jag hatar flygigt hår så jag flätade det. haha
Dualtach har bestämt sig för att han ska ha pappas frisyr (überkort) vilket tara inte är allt för glad över.
Men jag förstår honom, han har fått höra flera gånger på skolan att han är en flicka.

Jag städade mitt rum igår. Andrews reaktion var oslagbar "Tara, did you know that we have wooden floors in this room too?".
Nej, folket! jag har inte ändrats.. Men det tog faktiskt bara typ en halvtimme att städa allt, så det var mest bara stökigt faktiskt.
Men nu är alla mina kläder rena och upphängda/vikta i lådor. Det är så sköööönt att ha lådor/hyllplan att lägga allt i!

Erin lever livet iallafall nu när jag låter henne komma in i mitt rum igen. Hon tycker det är kalas bra

När jag städade insåg jag att jag har tre par nya skor.. vilket betyder att jag har sex par skor här? Det är mer än vad jag någonsin haft förut o.O
och halva min garderob är fylld med cocacola flaskor.. Irland är sämst, visste ni att dom inte har pant? Hur dumt är inte det på en skala?

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0