tisdag...

idag är det tio dagar kvar till julafton. Jag fattar ingenting, när hände det?
Jag säger ju att tiden går för snabbt. Jag blir super stressad.
Alla julklappar är klara nu.. nästan.. jag vet fortfarande inte vad fan jag ska köpa åt fredrik.. i värsta fall får han bara en puss som han säger hela tiden att han vill ha :P

Jag ska jobba fredag kväll.. mina kära värdföräldrar ska leka av sig lite (dom har julfester på sina jobb)

det känns ganska enkelt liksom. Dock även lite tungt eftersom jag vill inte lägga Dualtach.

jag viilll haaaaa mitt pakeeeeet nuuuu! jag är less på att vänta, helst när jag liksom vet VET att det har lämnat sverige och borde vara här snart... fans jävla tull satan om den har fastnat där.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0