söndag...

Nej förlåt, hörni. Nu har det varit riktigt dåligt med uppdateringar och inlägg. Skämmes.

Inte för att det är allt för många som läser egentligen. Men iallefall.

Okej det här har hänt:

Onsdag åkte jag in till swords eftersom jag skulle ta flyget torsdag morgon hem till sverige alltså.
Kommer till flygplatsen klockan nio på torsdagmorgon. Och flyget skulle gå 12.00. Förseningar förekom och sen skulle flyget gå 14.00. Sen 16.00. Sen två timmar på flygplanet och sen avstigning. Vi lyfte aldrig. Jag blev en aning less. Vi skulle åka klockan 08.00 på fredagen istället.
Anledningen till att vi inte kunde lyfta var att flygvärdinnorna hade jobbat 14 timmar (de får inte jobba mer utan att få sparken) och det började snööööa. Massor.
Så jag åkte tillbaka till Swords, får taxiresan betald av SAS och ja..
Jag kom tillbaka till flygplatsen klockan 06.00, lång historia kort.. vi klev på flyget klockan 10.00, kvart över två lyfte vi..
så jag kom fram 17.00, svensk tid. Fick reda på efter många om och men att jag hade ett hotellrum på ett av hotellen på arlanda (YES!) så en natt på hotell och sedan var jag igång igen, tåget till sundsvall, och anna hämtade mig där..

Tack till tusen anna, och alla som har hjälpt mig och fått mig att inte tappa förståndet helt. Ni är värd guld och jag skulle inte alls klarat mig utan er. Ni är underbara. <3

Jag vet inte alls vad jag ska göra för er för att visa min tacksamhet.. :o

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0