onsdag..

NU är det sjukt mycket snö. Det är helt galet! :D det snöar hela tiden. Imorse fick jag veta att tara började halv elva.. (hon for dock typ.. åtta.. hon är en mes när det gäller att köra i snö) och jag sprang iväg till affärn och köpte mjölk och OH.MY.GOD jag hade snö halvvägs upp till knäna innan jag var klar med att pulsa i snön xD
men det är inte kallt. Det är uuunderbart det här.
jag ska fan ut och pulsa ikväll alltså. Hihi!

Det lär då inte bli nå dublin i helgen iallafall.. Jag vägrar åka en buss som inte har vinterdäck och tåget kostar liksom 13 euro en väg. aldrig i hela mitt liv alltså..

Nåväl, det är inge dagis för Dualtach idag, så han är hemma med oss tjejer, jag gav alla tre ett bad, cuttade upp lillfingret så jag har ett coolt gult plåster med typ apor, elefanter, grodor, fåglar och cirkus grejer på. Riktigt coolt.
Jag letade igenom hela huset för att hitta ett plåster xD jag kände att jag var tvungen att ha något där för att kunna städa ordentligt eftersom det sved som tusan så fort jag stoppade ner handen i diskvattnet.

Så nä, nu ska jag städa färdigt.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0