onsdag...

idag är det på fullt allvar onsdag.. på fredag är det julafton, är det någon som kan fatta det? inte jag iallafall.
Det känns som att mycket händer i mitt liv just nu. Lite för mycket, så min hjärna vill hemskt gärna stänga av.
Men jag kämpar samtidigt med att hålla igång den. Vilket resuterar i att jag blir trött, fasligt trött. Jag sover närmare 10 timmar varje natt men ändå är jag trött som aldrig förr.
Nåväl allt löser sig på ett eller annat vis tillslut, eller?

Jag vet, ingen vill läsa emo-inlägg. Så jag skriver om...vädret.

Igår snöade det.. igen. Jag trodde snö-tiderna var över ju?! men det snöade så kraftigt att flygplatsen stängde. Dom jobbade hela natten på att få bort snön från banorna. Idag är det istället sol och inte ett moln så långt ögat når.
Jag undrar hur det blir imorgon? Regn? Inte vet jag. 8 av 10 sidor säger att det kommer bli soligt. och på julafton ska det tydligen bli soligt också.
Nä hörni, det är inte roligt att skriva om vädret om ajg ska vara ärlig..
http://bilddagboken.se/p/frontpage.html
Dualtach och Saorlaith är och klipper sina hår nu.. Jag undrar hur det går. Så det är iallafall bara jag och Erin hemma. Vilket är rätt kalas härligt för en mycket trött människa.

Jag känner mig som en dålig aupair just idag. Jag känner mest bara för att ligga i min säng och kolla på tv och sitta vid datorn.. Men det går ju inte. för att vara lite klyschig: the show must go on..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0