onsdag...

jag somnade klockan nio igårkväll. Phew, det var skönt. Nu är jag så pigg som jag kan vara på morgon..
haha, men det är skönt. Jag älskar att sova.

Jag fick veta imorse att jag ska jobba både fredag kväll + natt (det fick jag reda på för ett tag sedan) och så frågade Tara om det var okej om jag klev upp med tjejerna på lördag morgon..
Jag är ju ändå inne i rutinen så varför inte fortsätta bara. Jag får ju söndag ledig iaf.
Det kändes bara lite tungt när hon säger det direkt på morgonen när allting annat ändå redan känns jobbigt. haha. jag kände bara för att gräva ner mig under den obefintliga snön eller något..
kanske fara hem och gräva ner mig? Jag har hört att det ska finnas massvis med snö där..

Jag råkade lova igår att göra en tavla åt Tara :o Hur jag ska lyckas med det är en stor fråga men vafan.. lite spännande :P Och så ska vi fixa så vi har barnens handavtryck och dom ska på :D

hon är så söt. hon vill ha något som påminner dom om mig i huset.. hon vill ha en bild på kylskåpet också liksom..
Kattis frågade igår hur jag ska kunna fara.. och det är en fråga jag ställer mig själv varje dag..
Det enda som får mig att vilja fara hem är min familj hemma och fredrik liksom.. :o (anna, älskling, du räknas in i min familj).

är det någon som är pepp på att göra något åt min hemskt fula blogg så säg till.. >_< jag blir aldrig nöjd..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0