onsdag..

se! jag säger ju att veckorna går snabbt. onsdag redan, helt galet!
igår var en tung dag, en riktigt tung dag. Jag var arg och irriterad mest hela dan.
Dom skottar inte trottoaren (eller någonting alls för den delen) så jag kan säga att jag har träningsvärk i de flesta delar i min kropp idag efter två turar till dagiset och tillbaka med tvillingvagnen.
Nåväl idag är en bättre dag. Nu har jag mensvärk istället för de som vill ha onödig information..
eller så är det typ magknip.. jag är fan osäker.. ont har jag iallafall..
Och för er killar, nej mensvärk känns inte som magknip..

nu ska jag masa mig och ge flickorna ett bad och sen ska jag försöka stryka lite kläder.

Sen ska jag slappa tills jag ska hämta Dualtach på dagiset.

Skriver säkert mer ikväll...

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0