måndag..

Okej det blev då dublin i helgen..hela helgen. Jag kom hem igår.
Jag gick lös på penneys och jag älskade varje sekund av det. Så nu är julklappar köpta (har två kvar att köpa) och jag har ett par nya byxor och en ny tröja till jul.
Jag är rätt nöjd.

Jag är fortfarande lite fascinerad över hur dom beter sig att det är dagen D för att det är 10-11 minus :P Rätt roligt om jag får säga det själv.
Men jag muttrade åtminstonde en aning när jag gick utanför dörren och första steget jag tar gör att jag glider med det benet typ.. en meter (ni som känner mig vet att mina ben är ungefär en halvmeter.) så jag gick nästan ner i...split? spagat? äh jag vet inte. ont gör det nu iaf.

jag sitter och äter rester från kinamaten jag köpte igår .. mmmh det är himlen alltså.

åh fy fan. Saorlaith skrämde SKITEN ur mig precis :o hon kommer in med en dinousarie och squeekar. herrejesus..

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men stackare, sträckte du ***** det är ju inte så skönt! :P

Längtar efter dig!

2010-12-07 @ 08:57:05
URL: http://www.kattisojonas.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0