måndag...

som svar till systerysters kommentar; joo jag vet, och minns. Men jag orkar ju inte stå och läsa på alla förpackningar :P haha. Höjden av lathet <3 jag klagar hellre :P

Jag är klar med julklapparna och jag är rätt nöjd.

Aaaah man blir lite (läs; jätte) varm i hjärtat när man kommer hem, Erin släpper allt och hoppar på en, Dualtach hoppar upp i ens famn efter det och sen berättar Tara hur Saorlaith har ropat mitt namn sen dom kom hem från Galway.
När dom kom av tåget, när dom kom in i huset och söndagmorgon halv åtta sprang hon direkt ner, till mitt rum och knackade på min dörr och ba "KARIN! KARIN! KAAAARIIIN!". Hur sött är det inte på en skala då? ^_^ <3
Jag tänker oroa min pojkvän än en gång och säga; jag vet inte hur jag någonsin kommer kunna lämna dom här sockertopparna..

Livet känns lätt idag, enkelt. Och jag älskar varje sekund av de gånger det känns såhär.

Jag råkade då klippa min lugg.. själv.. innan jag for till dublin i lördags..



Inte den smartaste idéen som någonsin dykt in i mitt huvud men vafan. Det funkar ju..
Dock inser jag varje gång jag klipper lugg varför jag inte har det.. För jag tycker det är så sjuuuuukligt irriterande att inte kunna hä håret bakom örat och slippa att ha det i ögonen hela tiden.


Jag tänkte ju som leka jultomte nästa helg. Jag håller på att fylla en coca cola flaska med små mynt.. Jag räknade ihop hur långt jag har kommit, och jag har bara 3.62 euro i flaskjäveln. Kul att vara en snål tomte liksom, det funkar ju inte :o
Jag ska försöka locka av alla jag träffar småpengar :D såna där en, två och fem centare åtminstonde.

nä fan. jobba vare.

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: nans^^

deeet blev naaaajs kookie :D <3

2010-12-13 @ 15:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0