lyckan..

lyckan är oändlig när man får ett paket man väntat på i evigheter med en massor av godsaker från sverige.
Såna där saker man saknat som en galning sen man kom hit.

Det var hur mycket som helst. Jag fattar att paketet vägde 2.9 kilo XD
När brevbäraren knackade på, jag öppnade och fick se ett paket som var... låt oss säga stort.
jag skrev på och surkärringens lapp och hon vandrade iväg. Jag tog in paketet och blev som ett litet barn.
Jag slet upp paketet och insåg.. jag skulle ju ta kort.
jag försöker lappa ihop paketet och tar kort.. sen sliter jag ut allt, ostkrokar var först.. sen kexchoklad i massor, sen skumtomtar osv osv..
jag blev överlycklig!
Jag fick några fina vänner på miroi <3 och jag skulle inte byta ut dom för något i världen. Jag som inte ens ville gå där från början, men jag ångrar det inte alls. Haha det låter som att jag bara är glad att ha dom för att dom skickade ett paket åt mig, klart det inte är så. <3

Klockan är sex, Andrew har varit hemma, hämtat börsen och nu är han på partaj. Tara har varit hemma och duschat och nu är hon på partaj. Jag är hemma med barnen och väntar på klockan ska bli halv nio så jag kan lägga barnen.
Så jag får svulla lite ostkrokar och kexchoklad :3

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0