lördag...

hah! skrattretande. fullkomligt skrattretande.. jag vaknar kvart i åtta på en lördag.
jag blir så arg på mg själv ibland. Jag vill sova ut och inte vara trött. Så jag lär gå och lägga mig igen när jag ätit min gröt :P
Familjen åker till Galway, dom bilar till athlone och parkerar där och åker tåg till Galway.
tåget går 09.05, det tar 45 minuter att åka till athlone härifrån och dom åker 08.20.
08.30 dyker dom in och ba "KARIN HAR DU TVÅ EURO?"
Jag har två euro löst i en cocacola flaska, men dom tar sig inte ut. Så jag gav flaskan till andrew och sa att tara fick ha kul med det.
Jag tänkte ju inte precis börja fippla med det, det är ju bättre att tara gör det medans dom tar sig dit?

Så nu sitter jag alltså och äter gröt och frågar mig själv varför jag fortfarande är vaken OCH kollar på how to look good naked.
Jag ska åka in till Dublin runt typ fyra. så om jag lägger mig nu (09.45) så får jag sova.. några timmar xD

hah.

nä jag tänker faktiskt städa ju :P

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0