fredag...

Fan den här fredagen är tung, riiiktigt tung.
jag vaknade 07.25 och dog. Första tanken var "vad är klockan?" sen "HELVETE! KAN INTE KLOCKAN VARA TYP TRE?"
Helst med tanke på att huset var knäpptyst inte ett ljud hördes så var jag övertygad om att klockan var typ tre eller liknande. Men icke.
Så det var bara att masa sig upp och börja göra gröt som jag gör varje morgon.
Jag har inte längtat efter den här fredagen. Jag ska jobba hela dagen, hela kvällen, hela natten och hela lördagmorgon. Känns tungt faktiskt.

Sen blir det nog Dublin faktiskt, jag tvingar Tara köra in mig till Enfield och så tar jag bussen in..
Det är j sista gången jag har chansen att åka in till Dublin innan julafton.
Och jag gillar Dublin :D
Jag ska väl klura ut något till den där pojkvännen också. Usch jag har fortfarande ingen som helst aning om vad jag ska ge honom..

Jag saknar min anna :( Jag pratade med henne igår och varje gång så inser jag hur jag saknar hennes konstiga påhitt.
t.ex den här.
<3<3 jag älskar dig, banansa.

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: nans^^

jag saknar dej så mycket <3

2010-12-18 @ 16:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0