fredag..

det roliga med fredag är att varje gång jag skriver överskriften så lyckas jag alltid skriva fredrik.

jag har ytterst lite att berätta idag. faktiskt ingenting. Så hemskt lite att jag tänkte ge er äckliga och överdrivet för mycket information.. men det undviker vi..
Det räcker med att säga att människokroppen är ganska äcklig ändå.

Jag vaknade imorse och det första jag gjorde var att kolla om piercingen i näsan var kvar, och som magkänslan sa mig så var den inte kvar, jag gav ut en stor suck och började leta efter den där ytterst lilla plutten.
Jag hittar den, lägger mig på rygg och trycker in den i näsan igen och muttrar för mig själv att "fan att det första man ska göra på morgon är att ha ont".
Sen när jag kliver upp inser jag att jag har en grotesk mensvärk. Helvete, inte precis något man ser fram emot.
Såna här dagar vill man bara ligga i sängen och dö en stund. Så fort jag rör mig gör det ont, så fort jag sitter still gör det ont. Vad ska man göra åt det? Fy jag hatar värk.
Och jag kan tänka mig att ni sitter och tänker "varför tar hon inte en värktablett istället för att gnälla?"
Men jag har faktiskt lite svårt att hitta värktabletterna när dom heter masas konstiga saker.. så jag måste vänta tills tara och andrew kommer hem, vill inte riktigt ta typ något som jag verkligen inte ska ta ;o

nä fan måste göra något åt det här.. för jag måste bada flickorna...

Kommentarer
Postat av: Syster syster

Men nu ska syster syster komma med ett hett tips;

Om du besöker www.fass.se, och söker på typ Alvedon, Ipren eller något annat vanligt preparat i sverige så får du upp en lista och så klickar du på typ : Alvedon, tablett, 500 mg. I rutan som visar sig först på sidan du får upp då står det ett eller två konstiga namn....typ "paracetamol". Det namnet finns även på tabletterna i Irland, om det är samma så kan du också titta på styrkan, det ska vara 500 mg eller 1 g per tablett och du får max ta 1 g per/ 4 timmar! Ok?

Det är i´nte så svårt, jag tyckte vi gick igenom det när jag var där! :D

lycka till!

puss

2010-12-12 @ 16:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0